شغل هایی که در وب سایت نشونه درج می شوند در بیش از 160 وب سایت تبلیغات آنها نمایش داده می شود.

ساعت دربی ۷۸ تغییر کرد

کمیته مسابقات سازمان لیگ از تغییر ساعت دربی 78 خبر داد.

چه نوع ورزشی را برای تناسب انداممان انتخاب کنیم

انتخاب یک برنامه ورزشی مناسب که بتواند شما را در رسیدن به وزن و سایز دلخواهتان کمک کند، می تواند مانند برنده شدن در بخت آزمایی باعث خوشحالی شود. اما چنین برنامه ای چگونه در دسترس است؟ برای انتخاب یک برنامه مناسب، رعایت چه نکاتی الزامی است؟

راهکارهایی برای افزایش حجم عضلات

پرورش عضلات برای ورزشکاران اهمیت زیادی دارد، اما اتکا به روش‌های غیراصولی می‌تواند بسیار مضر باشد.

چه کار کنیم که در عید شکم نیاوریم؟

شکم خود را صاف کنید: انجام این حرکت به شما کمک می کند تا شکم تان را لاغرتر کنید ...

افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش وزن

حتما شما هم شنیده‌اید بسیاری از روش‌ها هستند که ادعا می‌کنند فقط با تغییر رژیم غذایی و خوردن مواد غذایی بیشتر کالری بسوزانید. این روش‌ها در واقع می‌خواهند فقط یک بخش از سوخت و ساز بدن را افزایش دهند. بخشی که گفتیم منجر به تجمع مواد غذایی مصرف شده در بدن می‌شود.

برای اینکه سرشانه های حجیم داشته باشید توصیه های برندون کوری را بخوانید

برای درست کردن سرشانه های مدور و کامل باید روی هر سه سر عضله حرکت را انجام دهید بدون اینکه سبب نابودی مفاصل خود شوید در ادامه قهرمانان معروف و حرفه ای بردون کوری به مقداری از سوالهای های طرفارانش در باره حرکت سرشانه جواب می دهد

آیا بدون رفتن به باشگاه هم می شود تناسب اندام را حفظ کرد؟!

دلتون میخواد اندام متناسبی داشته باشین؟ اما کی وقت داره که بره باشگاه، مگه نه؟ علاوه بر این عضویت در باشگاه زود به زود تموم میشه و دائم باید هزینه اش رو پرداخت کنین.

۱۹ روش برای اینکه سریع وزن کم کنید (بخش دوم)

کاهش وزن انگیزه یا هدف خیلی هاست. اما چطوری میشه سریع وزن کم کرد؟ ۱۹ تا روش سالم وجود داره تا سریع وزن کم کنین. این نکات رو به زندگی روزانتون اضافه کنین تا به سرعت خوش اندام بشین.

روش هایی ساده برای افزایش طبیعی اشتها

ما همیشه به دنبال راهی هستیم که اشتهامون رو کم کنیم، اما اگه وزنتون خیلی کمه، از بیماری خاصی رنج میبرین، در دوره نقاهت بعد از درمان هستین یا “بخاطر دلایل نامعلوم فقط احساس گرسنگی ندارین” پس کم خوردن ممکنه برای سلامتیتون مضر باشه.

اندام مناسب پس از زایمان

مادران آینده اغلب نگران تناسب اندامشون بعد از بارداری هستن اما هیچ دلیلی برای نگرانی وجود نداره. خوب بخورین و در طول دوران بارداری ورزش کنین، و به محض رسیدن کودکتون به یک سالگی اندام شما به فرمی عالی و حتی بهتر از قبل خواهد رسید. بهتون میگیم چه باید بکنید.

۵ کارمتفاوتی که افراد خوش اندام انجام می دهند

درسته، برای این افراد کار روزانه به عنوان تمرین محسوب نمیشه- اونها از تمرین کردن لذت میبرن. معنیش این نیست که اونها هر تمرینی که در یک جلسه انجام میدن رو دوس دارن، بلکه احساس مثبتی که از تمرین میگیرن رو دوس دارن.

باورهای غلط درباره تغذیه: برخی از حقایق درباره کاهش وزن + کلیپ

اطلاعات زیادی درباره کاهش وزن وجود داره و گاهی وقتی میخوایم یکی از این راه هارو انتخاب کنیم، پیامهای مختلفی درباره اونچه که باید بخوریم دریافت میکنیم.

بازوهای زیبا و برجسته

حالا میخوایم یک سری برنامه و ورزش بهتون یاد بدیم برای قوی کردن عضلات درونی بازو و سر شونه هاتون. این ورزش ها اثر خودشون رو بعد از حداقل ۳ بار انجام دادن در هفته و گذشتن ۲ ماه به وضوح نشون میدن. و بعد برای نگه داشتن این اثر هفته ای ۱ یا ۲ مرتبه باید تکرار بشن.

شکم خودتان را صاف کنید

ورزش هایی که میگیم یکم سخته و ممکنه عضله هاتون رو به درد بیاره ، اما ترکش نکنین!

کلم بروکلی بخورید تا وزن کم کنید!

شاید مثل بچه ها از سبزیجات فراری باشین! اما بذارین بگیم که کلم بروکلی خواص خیلی زیادی داره.

همه چیز در مورد ورزش زومبا

زومبا ! ازین بهتر برای تکون دادن خودتون وجود نداره. در هر صورت همونطوری که فکرشو میکنیم بیشترین پیروان این ورزش تناسب اندام خودشون رو از رقص لاتین دارن.

چه زمانهایی نباید ورزش کنید

زمانهای خاصی وجود داره که به هیچ وجه نباید ورزش کنین. وقتی که نمیتونین با خیال راحت تمرین کنین و اونو متوقف میکنین، لازم نیست که خودتون رو بخاطر تنبل بودن سرزنش کنین.

دوچرخه سواری یا دویدن؟ کدام بهتر است؟

بدون شک، هر دوی اون ها باعث پمپاژ عالی قلب و سوختن کالری میشه. و تا زمانی که شما بدنتون رو چه با دوچرخه سواری و چه با دویدن در حرکت نگه دارین، برنده این.

راه هایی برای اینکه از والدینتان سالم تر باشید

اضافه وزن، عدم وجود تناسب اندام، کمبود نفس و داشتن بیماری مزمن سبب می‌شود شما نتوانید به صورت فیزیکی و روانی از والدین مسن‌تان مراقبت‌های لازم را انجام دهید.

مقدمات تناسب اندام

محققان و پژوهشگران نهادهای بهداشتی پیشنهاد می‌کنند بزرگسالان در برنامه تناسب اندامشان میزان ورزشهای ایروبیک و کششی قرار دهند:

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه