شغل هایی که در وب سایت نشونه درج می شوند در بیش از 160 وب سایت تبلیغات آنها نمایش داده می شود.

9+1 ماده غذایی مخصوص هرکول‌ها

اهل ورزش و فعالیت بدنی هستید یعنی نامتان بین هرکول‌ها جا دارد معنی‌اش این است که باید کمی بیشتر به خورد و خوراکتان برسید.

بهترین نوشیدنی‌ها برای تامین آب بدن ورزشکاران

یادتان باشد که باید در حین ورزش و البته قبل از آن نیز به فکر تامین آب بدنتان باشید. نوشیدن آب یکی از مهم‌ترین کارهای افزایش کارایی بدن در حین ورزش است.

عضله سازی با شیر و سویا

نوشیدنی شیرسویا خاصیت دوگانه‌ای دارد. از طرفی زیست‌فراهمی اسیدآمینه‌های لازم برای رشد عضلات را بیشتر کرده و از طرف دیگر مانع تجزیه‌ی پروتئین‌های عضلات شده است که این مسئله باعث احیای آن‌ها می‌شود.

اصول تغذیه در کوهنوردان (بخش دوم)

در بخش قبل در رابطه با خصوصیات رژیم غذایی قبل و بعد و در زمان کوهنوردی مطالبی ارائه شد. در این بخش سعی داریم تا موارد اساسی دیگری را که در رابطه با رژیم این گروه از ورزشکاران لازم است تا رعایت شود، ذکر نماییم.

اصول تغذیه در کوهنوردان (بخش اول)

رژیم غذایی کوهنوردان باید شامل 60-70 درصد کربوهیدرات،10-15 درصد پروتئین و 20-30 درصد چربی باشد. این درصدها نشان می‌دهد که رژیم افراد کوهنورد به نسبت رژیم عادی باید از کربوهیدرات بیشتری تشکیل شود و چربی کمتری داشته باشد...

رژیم غذایی مناسب برای گردش در طبیعت

برای گردشی یک روزه در طبیعت نیاز به میزان انرژی بیشتری به نسبت حالت عادی وجود دارد و به ازای افزایش در زمان و شدت این فعالیت‌ها به میزان انرژی مورد نیاز بدن نیز افزوده می‌شود.

قبل از شنا نباید غذا خورد!

مشکلات تغذيه اي در ارتفاعات

سئوالاتی درباره تغذیه در ارتفاعات

تغذيه مناسب ورزشي چيست؟

شیوه کاهش وزن در ورزشکاران

مقابله با ضعف عضلات

عضلات بادكنكی به چه قیمتی؟!

داروهایی که ورزشکاران مصرف می کنند

مصاحبه تبیان با دکتر حمیدرضا فرشچی (1)

بلافاصله قبل و بعد از ورزش، غذا نخورید

ورزشكارانی كه نمی ‌ترسند، اما نابود می ‌شوند!

10 روش براي داشتن عضلاتي بزرگ‌تر

مزایا و معایب داروهای دوپینگ

سوزاندن چربي و عضله سازي با هم!

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه