شغل هایی که در وب سایت نشونه درج می شوند در بیش از 160 وب سایت تبلیغات آنها نمایش داده می شود.

ویتامین B12 چه خصوصیاتی دارد؟

ویتامین B12 چه خصوصیاتی دارد؟

ویتامین کا و وارفارین

ویتامین کا و وارفارین

پتاسیم را دریابید...

پتاسیم یکی از ضروری‌ترین الکترولیت‌ها یعنی یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین ترکیبات شیمیایی در بدن است که در درون تمام سلول‌های بدن به میزان زیاد تجمع پیدا می‌کند و البته به جرات می‌توان گفت در تمام فعالیت‌های بدن نقش اساسی دارد.

کمبود ویتامین کا (K) و تأثیر آن بر سلامت استخوان

کمبود ویتامین کا (K) و تأثیر آن بر سلامت استخوان

خانم‌های یائسه با این ماده‌ی معدنی سکته نکنید

بعد از بررسی‌های انجام شده محققان به این نتیجه رسیدند خانم‌هایی که مصرف‌کننده‌ی پتاسیم بیشتر بودند به میزان 12 درصد کمتر از خانم‌هایی که میانه‌ی چندانی با این ماده‌ی معدنی نداشتند در معرض سکته‌ی مغزی قرار گرفتند.

5 واقعیت در مورد امگا 6 ها

محققان بر این عقیده‌اند که همیشه باید تعادلی بین امگا 3 ها و امگا 6 ها در بدن برقرار باشد تا سالم تر بمانیم. در این مطلب بیشتر به امگا 6 ها خواهیم پرداخت و میزان نیاز بدن به آن‌ها را نیز عنوان می‌کنیم. لطفاً با ما همراه باشید.

روغن شترمرغ؛ مناسب برای پوست شما

روغن شترمرغ باعث جوان‌سازی و شادابی پوست می‌شود و بسیاری از بیماری‌ها و التهابات پوستی را از بین می‌برد. همچنین از پوست در برابر اثرات شدید نور خورشید محافظت می‌کند...

روغن پالم در شیر: چشم گاوها روشن

ید: یک ماده‌ی معدنی ضروری برای بدن

ید یک ماده‌ی معدنی ضروری برای بدن انسان است که در روده جذب و سپس وارد جریان خون شده و تا غده‌ی تیروئید پیش می‌رود. میزان کافی ید باعث سوزاندن چربی‌ها و پیشگیری از بروز مشکلات تیروئیدی مانند گواتر می‌شود.

کره بادام ‌زمینی؛ صبحانه‌ای متفاوت

100 گرم از کره بادام ‌زمینی 588 کالری انرژی دارد. حاوی 20 گرم کربوهیدرات، 25 گرم پروتئین و 50 گرم چربی می‌باشد و نیز سرشار از ویتامین‌های B5،B6،B3، E، فولات، منیزیم، مس، آهن، پتاسیم، روی و سلنیوم است.

10 باور رایج در مورد قند

قند به صورت پنهان در اکثر محصولات غذایی وجود دارد و فقط با خوردن شیرینی جذب نمی‌شود. نتایج برخی از پژوهش‌ها نشان می‌دهند که ما روزانه حدود 22 قاشق شکر می‌خوریم…

سبزیجات و میوه‌های آهنین

برخلاف باورهای رایج که تصور می‌شود فقط با مصرف گوشت می‌توان آهن جذب کرد باید بدانید که میوه‌ها و سبزیجات می‌توانند منبع فوق‌العاده‌ی این ماده‌ی معدنی مورد نیاز باشند.

اسیدفولیک: چرا و چگونه؟

اسیدفولیک را فولات یا ویتامین B9 نیز می‌گویند. یکی از ترکیبات ضروری برای حفظ سلامت بدن که ارتباط زیادی با باروری، حاملگی و رشد جنین دارد.

نقش فیبر غذایی در سلامتی بدن

اثرات مفید فیبرهای‌غذایی بر بیماری‌ها

فواید فیبرهای غذایی برای بدن

مزایای استفاده از فیبر غذایی

مقدار فیبر در غذاهای مختلف

فيبر غذايي و اثرات آن

فیبرها؛ دوستدار قلب