شغل هایی که در وب سایت نشونه درج می شوند در بیش از 160 وب سایت تبلیغات آنها نمایش داده می شود.

مراقب باشید؛ این خوراکی‌ها سرطان‌زا هستند!

برخی شیرین‌کننده‌های مصنوعی مانند اسپارتام حاوی ترکیب‌های سرطان‌زا هستند و مصرف آنها نه تنها برای بیماران دیابتی مفید نیست بلکه می‌تواند خطر ابتلا به سرطان را هم در آنها افزایش دهد.

با این تست، سن قلبتان را تخمین بزنید

به عقیده محققان سن و سال شناسنامه‌ای، یکی از آن عوامل مهار شدنی در سلامت قلب است. نتایج پژوهش‌ها نشان می‌دهند که با تغییر سبک زندگی، کاهش استرس و اصلاح تغذیه در هر سن و سالی می‌شود قلب را جوان و از پیری آن جلوگیری کرد.

۶ خاصیت باورنکردنی هندوانه

به دلیل اینکه هندوانه حاوی آب لازم، فیبر همراه با رادیکال های آزاد نظیر لیکوپن است، پوست حدود 40 درصد کمتر اشعه های UV را جذب کرده و برای مدت طولانی تری شفاف و درخشان می ماند.

6 راز یک زندگی سالم

نوشیدن آب‌ خنک به صورت ناشتا و با معده خالی به افزایش سوخت و ساز بدن کمک می‌کند. در واقع وقتی آب خنک را ناشتا می‌نوشید بدن برای متعادل کردن دمای داخلی خود، کالری بیشتری می‌سوزاند و این امر در حفظ سلامتی و وزن سالم موثر است.

لاغری ناگهانی سلامت تان را به خطر می اندازد

لاغری ناگهانی در بین افرادی که از افسردگی رنج می‌برند نیز مشاهده می‌شود. افراد افسرده کم‌اشتها شده و از مشکلات گوارشی رنج می‌برند که می‌تواند به لاغری آن‌ها منجر شود.

5 عادتی که مغز را نابود می کند

قند یکی از بزرگترین دشمنان بدن و از جمله مغز انسان است. استفاده بیش از اندازه از قندها باعث می شود تا اختلالاتی در جذب پروتئین برای بدن به وجود آمده و همین در راستای آسیب زدن به مغز حرکت میکند.

ریز مغذی ها چیستند؟

مصرف ويتامين‌ها براي موجودات زنده ضروري بوده و رشد بدن را تنظيم مي كنند و به‌ دو دستة‌ محلول‌ در آب‌ مانند ويتامين هاي گروه (C , B) و محلول‌ در چربي‌ (مانند ويتامين‌D , E, K, A) تقسيم‌ مي‌شوند.

این خوراکی‌ها شما را دچار جنون اشتها می‌کنند!

از جمله دیگر خوراکی‌های چاق کننده می‌توان مواردی مانند ماکارونی سفید، انواع نودل‌ها، شیرین کننده‌های مصنوعی مانند ساکاروز و ذرت حجیم شده حاوی غلات مخصوص صبحانه را نام برد.

ریلکسیشن، حتی برای شما

طول مدت انجام تمرین های ریلکسیشن مهم نیست، آنچه که اهمیت دارد منظم و مرتب بودن آنهاست. بهتر است که هر روز صبح یکی دو دقیقه به این تمرین ها اختصاص دهید، اگر هر روز تمرین کنید بهتر از این است که یک نوبت بیست دقیقه ای در هفته این تمرین ها را انجام دهید.

انبه، میوه ای استوایی برای سلامت

این میوه یکی از میوه‌های فوق‌العاده برای مغز کودکان است. نتایج پژوهش‌ها نشان می‌دهند که این میوه حاوی اسید گلوتامیک می‌باشد و برای بچه‌هایی که مشکل تمرکز دارند فوق‌العاده است. این ترکیب به بهبود حافظه و تحریک سلول‌های مغز کمک می‌کند.

این غذاها مسموم می‌کنند

می‌خواهید باور کنید یا نکنید اما در واقع طالبی و هندوانه منبع اصلی مسمومیت غذایی هستند. زیرا این میوه‌ها قبل از خوردن معمولا شسته نمی‌شوند و باکتری‌ها از قسمت‌هایی که با چاقو بریده می‌شوند وارد گوشت میوه می‌شوند.

آیا شایعات مربوط به نوشابه حقیقت دارد؟

اسید و اسانس، دو ترکیب مسئول ایجاد طعم در نوشابه‌هاست. نوشابه‌های سیاه معمولا با اسید فسفریک و نوشابه‌های نارنجی و سفید با اسید سیتریک ترش و طعم‌دار می‌شوند و یکی از رموز خوش‌طعمی نوشابه هم وجود همین اسیدهای طعمدار است.

از نفخ شکم چه می‌دانید؟

این قارچ در روده باعث تولید گاز و الکل شده و در نتیجه شخص دچار نفخ می‌شود. همچنین این قارچ مانند انسولین می‌تواند باعث کاهش قند خون شود. عطش و علاقه مفرط به مصرف مواد کربوهیدرات‌دار مانند شیرینی در شخص نیز افزایش‌ می‌یابد.

روده‌ها درباره سلامتی چه می‌گویند؟

باکتری‌ها همچون پوششی در روده به فرآیند هضم مواد خوراکی کمک می‌کنند. در طول این فرآیند ویتامین‌هایی در بدن تولید می‌کنند که برای زندگی ضروری هستند، سیگنال‌هایی به سیستم ایمنی می‌فرستند و با تولید مولکول‌های کوچک به عملکرد مغز کمک می‌کنند.

تقویت دستگاه ایمنی بدن با مصرف قارچ

مصرف روزانه ۱۰۰ گرم قارچ خوراکی، نیاز بدن به ویتامین ث را برطرف می‌کند و علاوه بر این، قارچ منبع بسیار خوب ویتامین ب1 و ب2 است.

انجیر میوه‌ای مفید برای دیابتی‌ها

انجیر، منبع خوبی از فیبرهای غذایی است و قند زیادی دارد و سرشار از پتاسیم، منیزیم، کلسیم، فسفر و ویتامین های A،B،C است.

غذاهایی که خوردن آنها با همدیگر ممنوع است

آشامیدن آب گرم بعد از غذای شور، آشامیدن آب سرد هنگامی که معده خالی باشد مثلاً ناشتا، خوردن ترشی بعد از شیرینی، آشامیدن آب سرد بعد از ورزش و ریاضت و حرکات سنگین، خوردن خربزه و هندوانه بر روی آب گوشت و گوشت‌ها باعث سنگینی و بروز امراض متعدد می‌شود.

دیابتی‌ها پسته بخورند

پزشکان براین‌باورند که اگرچه خشکبار چربی نسبتا بالایی دارند حاوی فیبر خوراکی، پتاسیم، آنتی‌اکسیدان و چربی‌های مفید هستند.

ویژگی های خاص نارگیل و شیرنارگیل

گاهی اوقات اشخاص بسیاری با وجود استراحت طولانی مدت باز هم با احساس خستگی مفرط دست به گریبان هستند، محققان معتقدند تغییر شیوه غذایی، سبک زندگی و استفاده از شیر نارگیل می تواند در کاهش علائم خستگی مفید باشد.

معجزه نشاسته

نشاسته مهمترین منبع کربوهیدرات در رژیم غذایی محسوب می‌شود؛ بخشی از نشاسته توسط آنزیم‌های موجود در دستگاه گوارش هضم نمی‌شود که به این بخش، نشاسته مقاوم گفته می‌شود.